واقعا متاسفم
 
وبلاگ محبان امام مهدی(عج).
پایگاه مقتل نسخه چهارم
 
 

سلام به همگی

هر چند از وقت گفتن این موضوع یه کم گذشته اما دیر گفتن بهتر از هرگز نگفتن است

یه بچه ی پر رویی مثل شاهین نجفی باید بیاد به پیشوایان ما توهین کنه و ما فقط نگاهش کنیم

در حالی که خواننده هایی مثل هیچ کس جوابش رو دادن

اونوقت بعضی ها که خودشون رو مسلمان و شیعه میدونن آهنگ هاش رو گوش میدادن واقعا متاسفم

وقتی حکم ارتدادش رو صادر کردند دلم خنک شد اما مقصر ماییم چون اون نامرد زنا زاده از بهانه هایی که ما دستش دادیم استفاده کرد مثل شیس رضایی و گلشیفته فراهانی که اگه ما غفلت نکرده بودیم هیچ وقت اینطوری نمی شد

بازهم میگم ما به عنوان یک مسلمان و شیعه زیاد غفلت کردیم و برای بعضی ها این آهنگ ها ارزش داشت

وقتی ارزش ها عوض میشوند عوضی ها با ارزش میشوند

 

 


نظرات شما عزیزان:

ابراهیم آخوندی
ساعت23:46---31 ارديبهشت 1391
با سلام

امید که همه در امتحانات الهی قبول شویم کارنامه خوبی را دریافت کنیم .

اندکی صبر سحر نزدیک است...

التماس دعا
پاسخ:سلام علیکم منم به همین امید زندگی میکنم و ممنون از شما بزرگوار یا علی


nozhan
ساعت23:09---31 ارديبهشت 1391
بابا شیثو با شاهین نجفی مقایسه میکنی؟؟

خیلی نامردی انصافاپاسخ:اونا نامردن نه من جفتشون دوتا هستن


nozhan
ساعت23:07---31 ارديبهشت 1391
آره بابا این شاهین ننه رو واقعا باید بکشیمش!
من خانوادم لندنن!تابستون میرم پیششون اقامت اروپا میگیرم بعد میرم آلمان این مرتیکرو میکشم برمیگردم ایران
آرزو بر جوانان عیب نیست


سالمی
ساعت20:24---31 ارديبهشت 1391


وب بسیار زیبا و مرجعی دارید من شما را لینک کردم و در صورت تمایل بانام جامعه القران الکریم خاتم الانبیا(ص) استان بوشهرلینک کنید با تشکر


فاطمه سادات منتظرالظهور
ساعت13:27---31 ارديبهشت 1391
سلام و خدا قوت هم صراط

چند روزیه نیستین

انشاالله مشاغلتون خیر باشه

بروزم

در پناه مهدی فاطمه (ع)
پاسخ:سلام بزرگوار خیره حتما میام یا علی


hadi
ساعت22:14---30 ارديبهشت 1391
منم متاسفم



به اميد ظهور آقا
پاسخ:تشکر بابت همدردی به اميد ظهور آقا


لبیک
ساعت22:12---30 ارديبهشت 1391
سلام مجدد و تشكري ديگر بار از شما

كاش خودمون رو بهتر بشناسيم و در هدايت ديگران كوشا باشيم كه اگر كوتاهي كرديم و بلايي آمد تر و خشك باهم خواهند سوختپاسخ:سلام بزرگوار متشکرم درسته اگه خودمون رو بتونیم بشناسیم خدا رو هم می تونیم بشناسیم کاملا متن هست تر و خشک با هم می سوزد


جامانده
ساعت21:50---30 ارديبهشت 1391
سلام

دعوتید به نم نم باران

با خجالت صاحب خانه...
پاسخ:سلام ممنون میام


نشانه
ساعت19:31---30 ارديبهشت 1391
سلام ...



پست اختصاصی:

پیش فروش استثنایی دیش ماهواره

پیش فروش استثنایی دیش ماهواره

پیش فروش استثنایی دیش ماهواره



به روزم ...

کلیک رنجه بفرمایید ....


پاسخ:سلام حتما میام


فاطمه قندهاری
ساعت1:18---30 ارديبهشت 1391
سلام برادر

ممنون که اومدی به وبلاگم سر زدی

وبلاگت خیلی پرمحتواست

دوست داشتی به وبلاگای دیگم سر بزن

donyayemehraban.blogfa.com

thebestreason.blogfa.com

ممنون که می خوای لینکم کنی

فقط لطفا به منم بگو با چه اسمی لینکت کنم
پاسخ:سلام خواهش میکنم قابل نداشت ممنون که میگید وبلاگم پر محتواست اما وبلاگ من نیست چشم به هر سه تا وبتون سر میزنم و هر سه تاشون رو لینک کردم دوست داشتین با نام وبلاگ محبان امام مهدی لینک بفرمایید ممنون میشم


فواد
ساعت0:22---30 ارديبهشت 1391
سپهری اگه راه حلی به ذهنت رسید که از این حال اومدی بیرون به منم بگو .خیلی بد حالی هستم به قول خودم که همیشه میگم : مُردیم از خوشی

سائل
ساعت23:39---29 ارديبهشت 1391
سلام بزرگوار

ممنون كه سر زدين مطالب تون هم عالي بودپاسخ:سلام خواهش میکنم باشه سر میزنم


کوثر
ساعت23:30---29 ارديبهشت 1391
آقا نگاهت سوی آهوهاست میدانم

دستان پاکت مثل ما تنهاست میدانم

آقا اگر تو بر نمیگردی دلیل آن

در چشمهای پر گناه ماست میدانم

سلام دوست عزیز

ممنون از حضورتون،باز هم قدم رنجه کنید.

[گل]اللهم عجل لولیک الفرج[گل]



فاطمه سادات منتظرالظهور
ساعت21:32---29 ارديبهشت 1391
سلام و خدا قوت هم صراط

دیگه هیچ جای دنیا برای این ملعون امن نیست

چه جمله ای بود این آخریه:

وقتی ارزش ها عوض میشوند عوضی ها با ارزش میشوند

ممنون از حضورتون

خیلی التماس دعا

در پناه مهدی فاطمه (ع)
پاسخ:سلام بزرگوار ممنونم جمله ی آخر از خودمه یا علی


فواد
ساعت12:49---29 ارديبهشت 1391
سلام داش سپهر منم همین جورم مث خروس سر کنده ام برا ادامه تحصیلم میخوام برنامه بریزم ولی انگاری ماه فلک .... دست به دست هم نمیزاره اراده ام کم شده پاسخ:سلام داش فواد منم دقیقا همونطور هستم که بهت گفتم نمی دونم چه کنم!!!

عادله
ساعت12:30---29 ارديبهشت 1391
مرا با عشق خود درگیر کردی / به پایم با غمت زنجیر کردی



بدان دنیای بی تو هیچ باشد / دلم را از زمانه سیر کردی



تو با رفتن به پشت ابر ایّام / غروب جمعه را دلگیر کردی



یا اباصالح ادرکنی . . .



آپم

منتظر حضورت هستم
پاسخ:حتما میام عزیز


محمد
ساعت19:09---28 ارديبهشت 1391
سلام وخسته نباشید.

دلم هر جمعه در تاب و تب است / عاشقانه بی قرار دلبر است
گفتم جمعه شود پایان غمم / جمعه رفت و باز چشمم به راه است . . .

اللهم عجل لولیک الفرج.


دختر شیعه
ساعت9:19---28 ارديبهشت 1391
آخرین خط خیلی قشنگ بووود. ...

دوست دارم بگیرم این یارو رو خفش کنم پاسخ:ممنونم زحمت نکشید ما ترتیبش رو میدیم


میلاد
ساعت8:22---28 ارديبهشت 1391
سلام آقا سپهر عزیز

شرمنده پروفایلتون رو ندیدم ...



خیلی عزیزی پاسخ:سلام میلاد بزرگوار دشمنت شرمنده اتفاقا دیشب قالب ویراش شد و لینک پروفایل رو توی قالب گذاشتم خیلی متشکرم یا علی


میلاد
ساعت8:22---28 ارديبهشت 1391
سلام آقا سپهر عزیز


شرمنده پروفایلتون رو ندیدم ...





خیلی عزیزی پاسخ:سلام میلاد بزرگوار دشمنت شرمنده اتفاقا دیشب قالب ویراش شد و لینک پروفایل رو توی قالب گذاشتم خیلی متشکرم یا علی


مربی رایانه
ساعت23:38---27 ارديبهشت 1391


سلام بر مهدي(عج)فاطمه(س) و سلام بر منتظرانش

لطفا در اطلاع رسانی این طرح ما را یاری رسانید

با توجه به هتک حرمت امام هادی(ع) طرح دسته جمعی قرائت زیارت جامعه کبیره:

http://rayaneh89-90.blogfa.com/post-56.aspx

با تشکر

اجرکم عندلله

از درگاه الهي براي شما توفيق روزافزون براي خدمت خالصانه به اسلام را خواهانم.

اللهم عجل لوليک الفرج

به اميد ظهورش صلوات

اللهم صل علي محمد و ال محمد و عجل فرجهم و احشرنا معهم و لعن اعدائهم اجمعین و جعلنا من شيعتهم


پاسخ:سلام با تائید این نظر اطلاع رسانی میکنم و حتما در زیارت جامعه شرکت میکنم


لبیک
ساعت22:04---27 ارديبهشت 1391
سلام

اینکه فرمودید درسته البته چیزهای دیگه ای هم در گمراهی افراد دخالت داره و خب ما هم موظف به امر به معروف و نهی از منکر هستیم و نباید اون رو ترک کنیمپاسخ:سلام این زمینه اش هست بله وظیفه ی ما امر به معرف هست همونطور که امام علی (ع) فمودند تمام کار های نیک حتی جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهی از منکر قطره ای است در برابر دریای بی کران


منصور
ساعت20:24---27 ارديبهشت 1391
حكم ارتداد یك ملعون...................................منتظرم













جامانده
ساعت10:54---27 ارديبهشت 1391
سلام

کاملا درسته به نکته بسیار خوبی اشاره کردید
پاسخ:سلام ممنون از توجهتون


میلاد
ساعت9:31---27 ارديبهشت 1391
سلام علیکم بزرگوار ...

یه خواهش ، میشه اسم کوچیکت رو بهم بگی ... دلم میخواد با اسم کوچیک خطابتون کنم ، اینجوری بهتره ... البته اگه جسارت نباشه ، مطمئن باش که باعث بهتر شدن رفاقتمون میشه ...



اون شکلکات منو کشته

خدائیش بعضی جاها خیلی به متن میاد و آدم دلش میخاد تا آخر متنتون رو بخونه ...



در مورد اون مردیکه ی الدنگ حرام زاده هم باید عرض کنم خدمتتون که مرگ سختی در انتظارش هست ... انشاالله



تقریبا حق با شماست ، موضع ضعیف ما در مقابل حرمت شکنان باعث پررویی اونا شده ، باید یه کار اساسی کرد ...



التماس دعا

پاسخ:سلام ای مرد بزرگوار اسم بنده سپهر هست اینم پروفایلم هست:www.esgh313.blogfa.com/profile بله خوشحال میشیم مارو با اسم کوچیک صدا کنید رفیق درسته بعضی جاها به متن میاد تلاش میکنم شکلک هایی که به متن نمیاد نذارم درست گفتین ممنونم درسته یقین دارم که مرگ سختی در انتظارش هست بله اگه موضع قوی باشه درست میشه التماس دعا یا علی


sm90
ساعت8:44---27 ارديبهشت 1391
سلام و خدا قوت.خدا كنه آقامون حجة بن الحسن بياد.اللهم عجل لوليك الفرج.اللهم صل علي محمد وآل محمد.يا علي مدد...
پاسخ:سلام ممنون خدا کند که بیایی ممنون از حضورتون


سرخوش زسبوی غم پنهانی خویشم
ساعت0:19---27 ارديبهشت 1391
سلام

ممنون از حضورتون جالب بود بابت تاخیر در پاسخ معذرت میخوام.باز هم منتظرتون حضور گرمتون هستم.

یاعلی



ازکسانیکه از من مـــــــــــتنفرند سپاسگزارم

آنها مرا قویتر میکنند



از کسانیکه مرا دوســـــــــــــــــــــت دارند ممنونم

آنان قلب مرا بزرگتر میکنند



ازکسانیکه مرا ترک میکنند متشـــــــــــــکرم

آنان بمن می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست



از کسانیکه با من مـــــیمانند سپاسگزارم

آنان بمن معنای دوست واقعی را نشان میدهند.
پاسخ:سلام ممنون از حضورتون جمله ی زیبایی نوشتین بهتر بود مینوشتین که جمله از کوروش کبیر هست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:ارتداد شاهین نجفی,تز,تکس شاهین نجفی,شاهین نجفی حرام زاده و زنا زاده است,جواب هیچکس به شاهین نجفی,, :: 3:50 بعد از ظهر :: توسط : (313)

درباره وبلاگ
عشقم به خداوند متعال و اهل بیت علیهم السلام باعث شد بنده این وب رو برای رضایت ایشان بنویسم . هدفم فقط جلب رضایت ایشان و تبلیغ اسلام است و بس . اهداف این وب رو به طور کامل توی یه صفحه ای به نام اهداف وب مفصل نوشتم اینم آدرسشwww.imammahdi313.blogfa.com/profile عزیزان یرای دانستن درباره ی ما به پروفایل نویسنده مراجعه کنن www.esgh313.blogfa.com/profile
موضوعات
اجلاس سران عدم تعهد ما رو هم مشغول کرد بهشت چیست؟ دنیا چیست؟ مولا فرمود: بالاخره راحت شدم شب قدر تاکتیک خدا برای معصومین (ع) حجاب همه جوره داره زیر سوال میره غفلت ما در برابر مسلمانان پس کجایید مدعیان خالی بند؟!! ماه بندگی هم آمد میخوای امام زمان ات رو ببینی؟ باعث افتخارمه رسول زنده ی ما کیست؟ وصیت نامه ی شهید کربلایی حجت الله رحیمی قطره ای از دریای فضائل قمر بنی هاشم ولادت امام عشق و حماسه بالاخره امتحان هامون تموم شد. ویژه نامه ی عید مبعث سالروز انتخابات88 چه معامله ای کردند شهدا با خدا یک داستان زیبا از شهادت علی آقا شهادت حضرت زینب سفارش امام خمینی به خواندن وصیت نامه های شهدا از علوم امام باقر حداقل بهره برداری هم نشده است خرمشهر شهر خون آزاد شد واقعا متاسفم عشق و تنها عشق... ترور فرهنگ شهید مفقود الاثر؟؟؟!!! یا فاطمه الزهرا دلبستگی به دنیا اینم خرید کردن ما بود مثلا... یک سند از حقانیت فاطمه (س) سینما و تلوزیون ایران در نوروز عیدتون مبارک به امام زمان پشت کردیم؟؟؟!!! پیشواز چهارشنبه سوری در مدرسه... چهارشنبه سوری دعا برای امام زمان ترور اندیشه پست ثابت
پیوندهای روزانه
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پایگاه مقتل نسخه ی چهارم و آدرس esgh313.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در وب شما لینکتان به طور خودکار در پایگاه مقتل نسخه ی چهارم قرار میگیرد.